
❗️Скандал у київському метро: тунель був аварійним, чиновники знали — і мовчали
Генпрокурор Руслан Кравченко оприлюднив записи, що доводять: керівництво метрополітену знало про критичний стан тунелю між «Либідською» та «Деміївською» ще восени 2023 року.
📆 4 грудня колишній директор метрополітену Віктор Брагінський та головний інженер Вигівський обговорювали появу тріщин, ґрунтових зсувів і піску в тунелі. Але замість негайних дій — тиша. Ба більше — на записах чути, як Брагінський намагається «зам'яти» ситуацію через блогера, аби «заспокоїти» киян.
🔇 Руслан Кандибор, директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА, до останнього не зупиняв рух по аварійній ділянці, ризикуючи життями людей. І лише після розголосу почалися поспішні звільнення.
👤 Хто стоїть за цим?
🔻 Віктор Брагінський — ставленик мера Кличка з 2014 року. За 10 років: жодної нової станції, зате — мільярдні ремонти, корупційні скандали і закриття існуючих ліній.
🔻 Його куратор — Денис Комарницький, «смотрящий» за столицею. Саме до нього, як кажуть джерела, Брагінський регулярно навідується з «чорною сумкою». Її вміст — не таємниця для силовиків, які прикривають «метросхеми».
💸 А Виноградар?
Тут свій герой — Віталій Хомутиннік, колишній нардеп і бенефіціар компанії «Київметробуд». Саме його структура:
▪️ отримала майже 4 млрд грн авансом
▪️ виконала робіт на менше ніж третину
▪️ через суди блокувала нову угоду, заморожуючи будівництво гілки.
Тобто, метро стало інструментом збагачення — не розвитку.
❗️Це не технічна аварія — це наслідок системної корупції. Той самий Київ, ті самі «професіонали», ті самі гаманці — на безпеці пасажирів.
🧳 А тепер — «заяви на звільнення», мандати, тиша. Але ми продовжимо викривати кожного, хто перетворив метро на чорну діру для бюджету.