Нацполіція запустила інформаційну кампанію проти насильстваНацполіція запустила інформаційну кампанію проти насильстваНацполіція запустила інформаційну кампанію проти насильстваНацполіція запустила інформаційну кампанію проти насильстваНацполіція запустила інформаційну кампанію проти насильстваНацполіція запустила інформаційну кампанію проти насильстваНацполіція запустила інформаційну кампанію проти насильства

Нацполіція запустила інформаційну кампанію проти насильства

Боротьба з насильством — це великий виклик. Однак подолати його допомагають навіть маленькі кроки. Достатньо бути небайдужими, звертати увагу на ситуації довкола і реагувати на них так, як можеш.

Якщо стали свідком насильства, ось декілька кроків, які можуть допомогти:

  1. Оцініть ситуацію (хто постраждав від насильства, та в якому стані постраждалий)
  2. Викличте поліцію та медичну допомогу (якщо життя чи здоров'я постраждалого під загрозою)
  3. Зафіксуйте побачене (зробіть фото, відео чи аудіозапис, адже ці матеріали можуть бути корисними для поліції чи доказами в суді)
  4. Порадьте звернутися по допомогу (гаряча лінія - 15-47 або 116 123)
  5. Проявіть небайдужість (поцікавтесь, чи потрібна допомога постраждалому, чи є до кого йому звернутися)

Департамент комунікації МВС України

🔐 Бюро економічної безпеки та спецпрокуратура розслідують масштабні зловживання в межах програми «Захисник Києва» — під підозрою посадовці КМДА та низка фірм

Бюро економічної безпеки України та Спеціалізована прокуратура у сфері оборони Центрального регіону розпочали досудове розслідування щодо ймовірного розкрадання бюджетних коштів, виділених у рамках міської цільової програми «Захисник Києва». У центрі справи — посадовці Київської міської державної адміністрації та Департаменту муніципальної безпеки.

🛡 Кіберполіція затримала хакера, якого розшукувало ФБР: збитки від атак — понад 3 мільярди гривень

33-річного іноземця, якого ФБР розшукувало за серію масштабних кібератак на промислові компанії в США, ЄС та Канаді, затримали в Києві співробітники Нацполіції.

📬 «Укрпошта» витратить понад 1,2 мільйона гривень на новий брендбук — попри збитки у 413 мільйонів

Державне підприємство «Укрпошта» оголосило тендер на розробку нового брендбуку вартістю 1 245 000 гривень. Це рішення ухвалене на тлі збитків у 413 мільйонів гривень за підсумками 2024 року, про які компанія звітувала публічно.